18 Mart 2016 Cuma

Tavuklu Arpa Şehriye Salatası





MALZEMELER

2 su bardağı arpa şehriye
1 adet kalçalı but
5-6 adet kornişon turşu
1 adet salatalık

5-6 dal maydanoz
5-6 dal dereotu
Yarım konserve kutu mısır
1 adet küçük limon
Sıvıyağ
Tuz

HAZIRLANIŞI



Tavuğu haşladıktan sonra derisinden temizleyip didikleyelim. Ben kalçalı but kullandım, tavuk göğsüde kullanabilirsiniz. Arpa şehriye için, derin bir tencerede bol su ekleyip kaynatalım. Kaynayan suya arpa şehriyeyi atıp biraz sıvı yağ ve tuz ekleyerek pişirelim. Pişene kadar arpalar birbirine yapışmaması için arada karıştıralım. Pişen arpa şehriyenin suyunu süzüp soğuk sudan geçirelim. Salatalığı ve turşuyu küçük küçük doğrayalım. Maydanoz ve dereotunu ince ince kıyalım. Mısırı ve hazırladığımız bütün malzemeleri bir araya katalım.
Ayrı bir kapta sosunu hazırlayalım, limon, sıvıyağı ve tuzu eritip malzemelerimizin üstüne döküp salatamızı karıştıralım.
Servis edebiliriz :)
Afiyet olsun.

18 yorum:

  1. canım bunun tadı mükemmel olmuştu, bak aynısından bende yaptım :)

    YanıtlaSil
  2. Bugün hep böyle yemek blogları denk geliyor acıkmaya başladım iyice :D bekleriz efenim bizede takip ettigim sevdigim bloglar arasındasınız artık. www.hamdicetin.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D sevindim tesekkur ederim geliriz tabi, hemen hemde

      Sil
    2. ben teşekkür ederim :D etkinlik falan yaparsanız şöyle ziyaret edenlere leziz yemeklerden ikram ediyorum falan gibisinden günde 3 öğün uğrarım buralara :D

      Sil
  3. en sevdiğim tarif aaa rastladığıma çok sevindim arpa şehriye hariç diğer tüm malzemeleri kullanıyorum ben de eminim lezzetlidir elinize emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok seviyorum salata türlerinde ilk sırada bende :) tesekkur ederim

      Sil
  4. merhaba blogunuza etkınlıkten gelıyorum benım blogumada beklerım.
    http://merininblogu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Hiç denemedim ama denemek lazım, çok güzel görünüyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka dene görüntüsü kadarda leziz:)

      Sil
  6. Seni takipteyim canım bana da beklerim sevgiler
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar,
    Blog keşif etkinliğinden geliyorum sizi takibe aldım bende beklerim :)
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, blog keşif etkinliğinden geliyorum sizi takibe aldım bende bloguma beklerim.

    Düğün DJ
    www.dugundjhizmetiorganizasyon.com

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar;

    Bloğunuzun "Blogger Gazetemiz"de tanıtılmasını isterseniz, alttaki linkten detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz. Sevgiler,

    http://www.hikayekalplikadin.com/2016/12/blogger-gazetemizde-yerinizi-alin.html

    YanıtlaSil
  10. blogları gezerken bu güzel blogu buldum ve hemen takibe aldım... bende beklerim ...

    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  11. off gercekten harika görünüyor :)

    YanıtlaSil
  12. Merhaba

    Bloggerlar olarak telegram grubunda buluştuk, yazılarımızı ordan paylaşıyoruz, daha fazla kişiye ulaşıyoruz. Telegramda kimseye numaranızı vermiyorsunuz zaten google plus grupları gibi düşünün. Grubun adı Blogger Türkiye. Eğer katılırsanız çok sevinirim.

    YanıtlaSil

Benzer Yazılarım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...